- قطعات یدکی محصولات ایران خودرو
- قطعات یدکی محصولات پارس خودرو
- قطعات یدکی محصولات کرمان خودرو
- قطعات یدکی محصولات مدیران خودرو
- قطعات یدکی محصولات سایپا
- قطعات یدکی محصولات رنو
- بلبرینگ FOX GERMANY
- قطعات یدکی محصولات تویوتا
- قطعات یدکی محصولات چری
- قطعات یدکی محصولات سوزوکی
- قطعات یدکی محصولات کیا
- قطعات یدکی محصولات مزدا
- قطعات یدکی محصولات نیسان
- قطعات یدکی محصولات هیوندای
اطلاعات خرید
هزینه تحویل برای سفارشات از فروشگاه آنلاین؟
هزینه سفارش بستگی به آدرس اعلامی شما در یا ارسال بصورت اکسپرس متغییر می باشد و شما می توانید با تماس با مجموعه یونیک پارت اقدام به ثبت مبلغ ارسال نمایید.
لازم به ذکر است در مواردی از طریق باربری هزینه حمل در مقصد و توسط خریدار پرداخت می گردد
تحویل سفارشات چه مدت زمان طول می کشد؟
تحویل سفارشات طی 3 الی 7 روز کاری انجام خواهد شد.
دقیقا بعد از سفارش چه اتفاقی می افتد؟
بعد از ثبت سفارش شما، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان سفارش شما را بررسی و ارسال می کنند. شما میتوانید با ورود به حساب کاربری خود و مراجعه به قسمت سفارش ها، روند انجام کار را پیگیری نمایید.
آیا یک فاکتور برای سفارش من دریافت می کنم؟
در صورت نیاز برای شما فاکتور ارسال خواهد شد.
گارانتی محصول چگونه انجام می شود؟
اطلاعات پرداخت
وقتی پرداخت سفارش از حساب بانکی انجام می شود؟
با توجه به پرداخت بصورت آنلاین در وب سایت و اپلیکیشن وجود دارد در صورت پرداخت از طریق بانک و انتقال وجه از طریق دستگاه خودپرداز ابتدا از کلیه اطلاعات پرداخت عکس گرفته و به واتساپ مجموعه ارسال شود .
لیست علاقه مندی ها چیست؟
لیست علاقهمندیها بخشی از سایت است که به شما امکان میدهد محصولات مورد علاقه خود را ذخیره کنید تا در آینده راحتتر به آنها دسترسی داشته باشید. با افزودن کالاها به این لیست، میتوانید بدون نیاز به جستجوی مجدد، آنها را بررسی کرده و در صورت تمایل، به سبد خرید اضافه کنید. برای استفاده از این قابلیت، کافی است وارد حساب کاربری خود شوید و روی علامت مربوط به علاقهمندی در کنار محصولات کلیک کنید.
اگر یک محصول آسیب دیده یا غلط دریافت کنم چه باید بکنم؟
آیا می توانم سفارش خود را تغییر یا لغو کنم؟
"پیگیری سفارش" چیست؟