- قطعات یدکی محصولات ایران خودرو
- قطعات یدکی محصولات پارس خودرو
- قطعات یدکی محصولات کرمان خودرو
- قطعات یدکی محصولات مدیران خودرو
- قطعات یدکی محصولات سایپا
- قطعات یدکی محصولات رنو
- بلبرینگ FOX GERMANY
- قطعات یدکی محصولات تویوتا
- قطعات یدکی محصولات چری
- قطعات یدکی محصولات سوزوکی
- قطعات یدکی محصولات کیا
- قطعات یدکی محصولات مزدا
- قطعات یدکی محصولات نیسان
- قطعات یدکی محصولات هیوندای
پژو پارس

هفت سال پس از عرضه پژو 405 در ایران و بهصورت دقیقتر در سال 1379، ایرانخودرو تبلیغات خود را برای فروش مدلی جدید با نام «پرشیا» آغاز کرد؛ مدلی که البته اندکی بعد، به «پارس» تغییر نام داد. پژو پارس را باید فیسلیفتی فرانسوی از پژو 405 دانست که برای بازار کشورهای درحال توسعه و با الهام از پژو 406 طراحی شده است. ظاهر جذابتر پارس در مقایسه با 405 باعث شد تا استقبال مشتریان ایرانی از این محصول بسیار چشمگیر باشد طوریکه حتی با گذشت بیش از ربع قرن از مونتاژ آن، همچنان از محبوبترین تولیدات داخلی است. پژو پارس این روزها در قالب دو تیپ با نامهای پارس سال (با پیشرانه 1.8 لیتری XU7) و پارس LX (با پیشرانه 1.6 لیتری TU5) به مشتریان تحویل داده میشود که هر دو تیپ علیرغم شباهتهای فنی و افت کیفیت در طی چند سال اخیر، از شرایط مناسبی در بازار فروش برخوردارند. ایران خودرو از اواخر سال 97، «رینگ آلومینیومی» را از تجهیزات استاندارد پارس LX و اتومات و همچنین «ترمز عقب دیسکی» را هم از تجهیزات استاندارد پارس LX حذف کرد.